کد خبر 270783
۳۱ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۸

حمید درخشان در گفتگو با «حیات»:

پرسپولیس آهسته و پیوسته در حال پیشرفت است

پرسپولیس آهسته و پیوسته در حال پیشرفت است

پیشکسوت پرسپولیس در مورد عملکرد این تیم صحبت کرد.

حمید درخشان در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی حیات در خصوص برتری پرسپولیس مقابل آلومینیوم در هفته چهارم لیگ برتر اظهار کرد: بازی خوب و با کیفیتی بود و هرچه زمان جلو رفت تیم به سمت مدیریت بازی پیش رفت. گل زودهنگامی که از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید هم به پرسپولیس کمک کرد تا مدیریت بازی را بر عهده بگیرد و بتواند سوار بر بازی شود و به حق خودش که سه امتیاز بود برسد. اینکه تیم با برد به دربی برود اتفاق مهمی است.

وی افزود: پرسپولیس به نظرم با وجود تغییراتی که داشت یک شروع منطقی در فصل داشته و آهسته و پیوسته به سمت بهتر شدن پیش می‌رود. اگر در شروع کار به واسطه تغییرات زیاد اشکالاتی وجود داشت به مرور زمان در حال برطرف شدن است و حالا امروز نگرانی‌هایی که بابت جدایی چند مهره مطرح تیم وجود داشت هم بر طرف شده و نفرات جایگزین اگر نگوییم بهتر از نفرات قبل هستند حداقل می‌توان گفت در حد همان‌ها توانستند ظاهر شوند. 

پیشکسوت پرسپولیس در ادامه عنوان کرد: تنها انتقاد من به تیم در حال حاضر این است که به نظرم با ابزاری که داریم می‌توانیم هجومی‌تر بازی کنیم. نیازی نیست تیم با دو هافبک دفاعی و فقط یک مهاجم تخصصی به میدان برود. اگر اورونوف یک خط عقب بیاید و آل کثیر یا ژوآئو از اول کنار علیپور بازی کنند به نظرم هم فوتبال تماشاگر پسندتری ارائه می‌شود و هم می‌توانیم نتایج بهتری کسب کنیم. 

درخشان در مورد کیفیت مهاجم خارجی جدید پرسپولیس هم گفت: رزومه خوبی دارد ولی فرصت کافی نداشته تا خودش را نشان دهد. به نظرم او در ادامه می‌تواند به پرسپولیس کمک کند و سبک بازی او شبیه لوکادیاست و امیدوارم به اندازه او هم بازیکن مفیدی باشد. پرسپولیس فصل قبل در خط حمله کمبود نفر داشت و حالا امسال این مشکل به طور کامل برطرف شده است. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha